onsdag 20 oktober 2010

I am back....

Jag läste nånstans att en professionell bloggare skriver i snitt 3 inlägg per dag. Jag kan då lugnt konstatera att någon sådan bloggare blir jag inte - jag tror inte ens att jag gör tre inlägg per kvartal....
Men trots det så har jag några läsare här på bloggen per dag, vilket är kul!

Jag har inte haft någon lust att skriva om mat på ganska länge, allt har gått på rutin och i och med att vi lagar samma mat som barnen äter, blir det inte några kulinariska upplevelser.
Men droppen var ändå i går - jag var tvungen att ta kort på min otroligt lyxiga lunch :) och småskrattade åt mej själv - hur långt kan man egentligen sjunka?? Givetvis blev inte maten nå´t godare efter 6-7 min i micron, knaperhård mos, ljummen sås och underst låg fisk som kändes rå!


Nu bestämmer jag mej igen - vardagsmaten måste bli roligare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar